?

Log in

Previous Entry | Next Entry

I'm doing a meme


1. There are 30 questions.
2. Next to each number, write only the name of the person who fits.
3. Answer one question with one name.
4. Don't tell the questions to anyone who isn't doing the meme.


Type your cut contents here.

1. amandajane5 
2. goodvibe 
3. mediaville 
4. canadabear 
5. eeyore1017 
6. hoperoy 
7. svgurl 
8. tasabian 
9. tariel22 
10. ellyfanfic 
11. kissme_myfool  (not really, but the closest I could come to an answer)
12. morganichele 
13. dawnybee 
14. serenography 
15. wrighty555  (purely because he's such a big guy)
16. norwich36 
17. Hmm, couldn't really answer this one
18. ??? 
19. carolandtom 
20. juxtoppozed 
21. I don't know what this means
22. Or this
23. LOL, sorry, no one. 
24. radioreverie  (LOL, not really!)
25. romanyg 
26. PASS!
27. mahaliem 
28. ???
29. latxcvi</lj>  (because hanging with her would rock!)
30. I wish I could've found a place for all of you, because my flist makes lj such a wonderful place for me to play!
 

Tags:

Comments

( 33 comments — Leave a comment )
eeyore1017
Sep. 16th, 2008 02:30 am (UTC)
I'm intrigued! I don't have 30 lj friends, can I still play? How does this work, do you message me the questions?
jeannev
Sep. 16th, 2008 02:32 am (UTC)
I don't see why you couldn't use people more then once. Or maybe even someone not on your flist, but your familiar with their posts. I'll PM you the questions.
dm_wyatt
Sep. 16th, 2008 02:38 am (UTC)
Okay, I'm really curious...

Can you send them to me too?
jeannev
Sep. 16th, 2008 02:42 am (UTC)
But of course. Coming your way...
dm_wyatt
Sep. 16th, 2008 03:37 am (UTC)
Dang, have no clue on most of those...

I'll have to think about it (and look some of these things up).

canadabear
Sep. 16th, 2008 02:45 am (UTC)
Damn. Now I'm curious. Pls send?
jeannev
Sep. 16th, 2008 02:47 am (UTC)
Coming atcha!
svgurl
Sep. 16th, 2008 03:01 am (UTC)
I swear, I should have the question list handy. Every time someone does this, I have to go back and check it again cuz I forget.

And aww, thanks for thinking of me! *blushes* You weren't quite on the mark but that's sweet. :D

This was fun to read though!
jeannev
Sep. 16th, 2008 03:04 am (UTC)
Some of the questions I didn't get though. And some I couldn't answer LOL

Ah well, you seem like you would've been.
tasabian
Sep. 16th, 2008 03:34 am (UTC)
Ok, I'm intrigued! *wants to see*
jeannev
Sep. 16th, 2008 03:40 am (UTC)
You got it. :)
morganichele
Sep. 16th, 2008 05:09 am (UTC)
I'm still working on my answers from when I got the questions from svgurl.
But...aww! *HUGS* Thank you! :D
jeannev
Sep. 16th, 2008 01:27 pm (UTC)
Well, its totally true :)
tariel22
Sep. 16th, 2008 05:28 am (UTC)
Okay, I'm not doing this, so I'm not asking for the questions, but it's driving me crazy, because the three people who have included me on this have all listed me at #9! LOL!
jeannev
Sep. 16th, 2008 01:27 pm (UTC)
MUWAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
(Deleted comment)
jeannev
Sep. 17th, 2008 01:19 am (UTC)
OK, but you're either going to laugh, or avoid me from now on, LOL
juxtoppozed
Sep. 16th, 2008 06:08 am (UTC)
I'm intrigued... I'd like to do the meme :)
jeannev
Sep. 16th, 2008 01:28 pm (UTC)
Sent to you. There were a few questions that I thought of you as the answer.
carolandtom
Sep. 16th, 2008 09:33 am (UTC)
Oh, nice mistery here! I'd love to have those questions, please. Thanks!
jeannev
Sep. 16th, 2008 01:28 pm (UTC)
Of course, sent your way. Have fun!
goodvibe
Sep. 16th, 2008 05:19 pm (UTC)
Alright, color me intrigued. Hit me. Though of course being the lj hick that I am, I have no idea what a meme is, heh. But I'm game.
jeannev
Sep. 16th, 2008 07:12 pm (UTC)
PM'ed away. I'm not so sure its your thing, but its easy enough to figure out.
goodvibe
Sep. 16th, 2008 08:36 pm (UTC)
Who'da thought I'd be doing lj meme's?! ;-)
jeannev
Sep. 16th, 2008 09:09 pm (UTC)
Now I've really corrupted you!
polytikal
Sep. 16th, 2008 08:25 pm (UTC)
Bah! I definitely don't have 30 lj friends, but I too would like the questions, please. :)
jeannev
Sep. 16th, 2008 09:08 pm (UTC)
Don't worry, once you start making and adding friends, before you know it, you'll have 90!
serenography
Sep. 22nd, 2008 01:45 am (UTC)
I NEED someone to send me these questions.
*poke*
jeannev
Sep. 22nd, 2008 01:49 am (UTC)
EEEK! I don't have the PM with the questions anymore. I deleted it *hangs head in shame* Sorry :(
serenography
Sep. 22nd, 2008 01:53 am (UTC)
*glares*

Kidding! No problem. I've bugged a few others to send it to me, I'm sure someone will at some point. :)
serenography
Sep. 22nd, 2008 05:06 am (UTC)
Okay.. finally got the meme questions.
So, am I girly or manly????

LOL!
jeannev
Sep. 22nd, 2008 11:59 am (UTC)
LOL, silly! Girly, of course. See, to me, you are such a classy lady, and I admire that so much. :)
serenography
Sep. 23rd, 2008 02:21 am (UTC)
That's really sweet of you to say. Thank you.

*scratches and spits* ;)
( 33 comments — Leave a comment )

Profile

augustman
jeannev
Valerie

Latest Month

October 2011
S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Tags

Powered by LiveJournal.com